Behoeften; oog voor uw organisatie en voor uw klanten!

Binnen veel organisaties is er op dit moment een sterke behoefte om goed te kijken naar de bestaande klanten. Waarom?

Denkt u eens na over de volgende vragen;

  • Hoe gaat het eigenlijk met uw bestaande klanten?
  • Weet u alles van uw klanten?
  • Hoe gaat het in hun branche?
  • Zijn er behoeften bij deze klanten welke aansluiten bij de diensten of het product dat uw organisatie levert?
  • Kan er vanuit de bestaande klantenbestanden nieuwe omzet worden gerealiseerd?
  • Heeft u op korte termijn behoefte aan een professionele organisatie die u meehelpt om op bovenstaande vragen een antwoord te geven?
  • Maar die u ook heel praktisch meehelpt in het realiseren hiervan?

En wat als we praten over nieuwe potentiele klanten?

  • Hoe krijgt u als organisatie toegang tot deze potentiele opdrachtgevers?
  • Hoe moeten ze benaderd worden?
  • U wilt natuurlijk wel dat de "follow up" wordt gedaan door iemand met veel ervaring en kennis op dit vlak, maar heeft u hier iemand voor beschikbaar die dit kan en wil doen?
  • Potentiele klanten zijn soms heel dicht bij, maar heeft u ook daadwerkelijk iemand die ze kent?

Oud nieuws zult u zeggen. Want u heeft nagedacht over de manier om dit op korte termijn te realiseren. De zgn "Cold calling campagnes"(het nabellen van gekochte adreslijsten zonder zeker te weten in hoeverre de informatie betrouwbaar is), Telemarketing, Adverteren, of uw business model veranderen. Doelstellingen en eisen t.o.v. uw werknemers verhogen. Dit zijn inderdaad mogelijkheden. Maar de scoringskans?

Veelal hebben de bedrijven of medewerkers die u hiervoor inschakelt, onvoldoende focus op het door u beoogde doel.

Daarnaast is het zo dat, wanneer u iemand aanneemt hiervoor, dit behoorlijk kostbaar kan zijn. Goede mensen kosten geld! Kortom een combinatie die niet te vinden is, denkt u.

Wij hebben goed nieuws voor u!